M A L I N

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

JUL-TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Av Malin Christensson - 11 december 2011 20:45

 

tävla om en parfym från LA RIVE! I nytt skick! :)

Du måste ha en blogg/hemsida.

Drar en vinnare den 18 december!


gör så här för att tävla;
1. Gör ett inlägg på din blogg/hemsida att du är med och tävlar.

2. Kommentera detta inlägget & länka ditt inlägg. Du måste skriva din e-mail.


Jag mejlar dig om du har vunnit, och skriver information.

Kommer inte godkänna kommentarerna, så ingen utom jag ser din e-mail.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Christensson - 26 december 2011 20:47

http://maaliins.blogg.se

Av Malin Christensson - 25 december 2011 12:40


Till den 1e januari 2012, så kommer jag ta bort alla inlägg på bloggen och göra ny design. & börja om lite, eftersom... en sak, HAHAHA, ;)nu ska jag åka till farmor & farfar, kraaam.       ...

Av Malin Christensson - 25 december 2011 10:30

men kan skriva några av sakerna, inte allt  - Sammanlagt 800 kr - Someday & First Step 2 Forever (justinbieber) - 250 kr presentkort på väla - en neccecär med massa finfina saker i, hihi. - adidas väska & adidas vattenflaska - ett asfint ...

Av Malin Christensson - 25 december 2011 09:05

Hade en uuunderbar julafton. Först vaknade jag inne hos min lillebror (haha), sen fick jag & markus varsin supervarm filt & 500 kr, haha. Sen åkte vi till mormor, sen när vi kom hem så kom morfar, sen såg vi Kalle Anka, åt julmat & vid sjutiden kom m...

Av Malin Christensson - 23 december 2011 12:47

Har legat hela förmiddagen och kollat på TV med lillebror. Ska snart ta bussen till familia (bara för att det är 2 stationer och man kan gå dit på en kvart) haha,  med markus (lillebror) och handla julklappar till mamma, pappa och så ska vi äta d...

Ovido - Quiz & Flashcards