M A L I N

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

HEMMA från en underbar eftermiddag/kväll!

Av Malin Christensson - 21 december 2011 21:19

Kommit hem från en underbar kväll/eftermiddag hos Sofia. Sjukt underbart, tack älsklingar! Fick superfina presenter. Kommer fota alla julklappar jag fått och får på julafton sen, efter jul, lägger upp då.

Vi hade otroligt mysigt, verkligen... det måste göras om!

Har fotat lite bilder som jag håller på att redigera nu, aja. pussar.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Christensson - 26 december 2011 20:47

http://maaliins.blogg.se

Av Malin Christensson - 25 december 2011 12:40


Till den 1e januari 2012, så kommer jag ta bort alla inlägg på bloggen och göra ny design. & börja om lite, eftersom... en sak, HAHAHA, ;)nu ska jag åka till farmor & farfar, kraaam.       ...

Av Malin Christensson - 25 december 2011 10:30

men kan skriva några av sakerna, inte allt  - Sammanlagt 800 kr - Someday & First Step 2 Forever (justinbieber) - 250 kr presentkort på väla - en neccecär med massa finfina saker i, hihi. - adidas väska & adidas vattenflaska - ett asfint ...

Av Malin Christensson - 25 december 2011 09:05

Hade en uuunderbar julafton. Först vaknade jag inne hos min lillebror (haha), sen fick jag & markus varsin supervarm filt & 500 kr, haha. Sen åkte vi till mormor, sen när vi kom hem så kom morfar, sen såg vi Kalle Anka, åt julmat & vid sjutiden kom m...

Av Malin Christensson - 23 december 2011 12:47

Har legat hela förmiddagen och kollat på TV med lillebror. Ska snart ta bussen till familia (bara för att det är 2 stationer och man kan gå dit på en kvart) haha,  med markus (lillebror) och handla julklappar till mamma, pappa och så ska vi äta d...

Ovido - Quiz & Flashcards