M A L I N

Alla inlägg under november 2011

Av Malin Christensson - 30 november 2011 16:20

Hej!

Kom precis hem från skolan, har ätit lite. Ska snart in och duscha, sen ska jag packa saker till simningen i skolan imorgon... Sen blir det bara att chilla med lite film & sånt. helt okej dag i skolan, först NO, sen 120 min bild, sen case.
Simning imorgon med skolan, somsagt. Kommer nog gå väldigt bra tror jag. Vet inte till 100% var det ligger, men jag hittar nog. Det dåliga är att jag måste gå upp tidigare,, :3

Aja, ha det bra så bloggar jag sen? :)

Av Malin Christensson - 30 november 2011 07:58

Sitter på bussen nu påväg till skolan... orkar inte med skolan... tur att jag har isabelle,.hanna, emilia & sofia i skolan ♥vi har... först NO, sen musik & bild, sen case. så rätt så chill dag. måste dra nu, hahah. puss.hörs seningen bild . mobilbloggar ;/

Av Malin Christensson - 29 november 2011 21:04

 

tror ni ser vem som är jag?
jag är den i randigt.. hahah , xd 

Av Malin Christensson - 29 november 2011 20:45

Såja, har flyttat bloggen http://maaliins.blogg.se till denna bloggen!

Känns skönt, lättare att blogga, & jag kan mobilblogga utan att det kostar en massa.


Går rakt på sak, jag heter Malin, går i 6an, älskar mina vänner, att fota, sjunga, redigera, spela gitarr, hänga på stan... & sånt vanligt. Men jag är inte så vanlig, haha. Skäms inte för någonting, nästan... ;)

Just nu sitter jag med min älskade isabellebaby, vi kollar på Tretton, sjuuukt bra film, rekommenderas varmt.

Vi sitter och snackar lite. Vi äter popcorn och dricker Fruktsoda, så mysigt.

Hon ska sova hos mig idag, au. Vi ska typ sova vid halv elva tror jag, är ganska trötta. 

Nu ska vi fortsätta se film, bloggar sen eller imorgon.


älskar dej sjukt mycket isabelle, du är så gullig när du är rädd, älskling.


pusshej

/Malin 

Såhär ser jag ut.. iallafall halva fejset.






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards