M A L I N

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Flyttad blogg!

Av Malin Christensson - 29 november 2011 20:45

Såja, har flyttat bloggen http://maaliins.blogg.se till denna bloggen!

Känns skönt, lättare att blogga, & jag kan mobilblogga utan att det kostar en massa.


Går rakt på sak, jag heter Malin, går i 6an, älskar mina vänner, att fota, sjunga, redigera, spela gitarr, hänga på stan... & sånt vanligt. Men jag är inte så vanlig, haha. Skäms inte för någonting, nästan... ;)

Just nu sitter jag med min älskade isabellebaby, vi kollar på Tretton, sjuuukt bra film, rekommenderas varmt.

Vi sitter och snackar lite. Vi äter popcorn och dricker Fruktsoda, så mysigt.

Hon ska sova hos mig idag, au. Vi ska typ sova vid halv elva tror jag, är ganska trötta. 

Nu ska vi fortsätta se film, bloggar sen eller imorgon.


älskar dej sjukt mycket isabelle, du är så gullig när du är rädd, älskling.


pusshej

/Malin 

Såhär ser jag ut.. iallafall halva fejset.






 
 
nelly

nelly

30 november 2011 20:19

du skäms visste ofta älskling? :$
som på familia när vi var på lindex, haha minns du snäckan?

http://nellysfantastiska.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Christensson - 26 december 2011 20:47

http://maaliins.blogg.se

Av Malin Christensson - 25 december 2011 12:40


Till den 1e januari 2012, så kommer jag ta bort alla inlägg på bloggen och göra ny design. & börja om lite, eftersom... en sak, HAHAHA, ;)nu ska jag åka till farmor & farfar, kraaam.       ...

Av Malin Christensson - 25 december 2011 10:30

men kan skriva några av sakerna, inte allt  - Sammanlagt 800 kr - Someday & First Step 2 Forever (justinbieber) - 250 kr presentkort på väla - en neccecär med massa finfina saker i, hihi. - adidas väska & adidas vattenflaska - ett asfint ...

Av Malin Christensson - 25 december 2011 09:05

Hade en uuunderbar julafton. Först vaknade jag inne hos min lillebror (haha), sen fick jag & markus varsin supervarm filt & 500 kr, haha. Sen åkte vi till mormor, sen när vi kom hem så kom morfar, sen såg vi Kalle Anka, åt julmat & vid sjutiden kom m...

Av Malin Christensson - 23 december 2011 12:47

Har legat hela förmiddagen och kollat på TV med lillebror. Ska snart ta bussen till familia (bara för att det är 2 stationer och man kan gå dit på en kvart) haha,  med markus (lillebror) och handla julklappar till mamma, pappa och så ska vi äta d...

Ovido - Quiz & Flashcards