M A L I N

Alla inlägg under december 2011

Av Malin Christensson - 18 december 2011 12:32

Hej, sitter hemma hos min bääästaväääänJuliaKrantz. haha.

Vi har gjort marsipansaker och doppat i choklad eller något.

Julia håller på att välja en film, det blev Dum Dummare, sen ska vi se Mr. Bean...

Haha, pussssssssss.

Av Malin Christensson - 18 december 2011 09:52

haha, sofia, så gullig du är! klart vi ska ha foton på oss två? på fredag? :D 

älskar dej supermycket! puss.


Det har löst sig, inte allt, utan det med kompisarna, vi bråkade lite... :/

Men allt är lugnt nu, nästan.. aja, tar inte upp något i bloggen.


Har precis vaknat, ska snart äta något, och sen duscha.

Tänkte ringa Julia Krantz & höra om hon har tid/lust att träffas. Saknar henne superduper mycket,

och det vi hade innan! Vi hörs senare, pussN.,   

hej

Av Malin Christensson - 17 december 2011 18:52

och förlåt, bloggar imorgon.

Av Malin Christensson - 17 december 2011 16:27

SOFIA VANN! 


du får parfymen i skolan på måndag,

puss, älskar dej!












Av Malin Christensson - 17 december 2011 12:14

vi har precis vaknat. Vi är ganska trötta, iallafall jag. Jag har bestämt att vi ska äta omelett till frukost... när jag har skrivit klart detta inlägget, haha. Vet inte när isabelle ska hem, hoppas inte på länge iallafall. Vi ska bara chilla idag, ifall ni ville veta. puss. 

repris :D  

Av Malin Christensson - 17 december 2011 02:12

är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat alls, har inte haft tid, eller lust. men nu, just nu, så börjar jag på allvar, tar bloggen på 1000 procent allvar.


Isabelle slaggar här inatt, hon har somnat... jag ska också sova snart, ska bara fixa lite. Idag avslutas min tävling, jag har dragit en vinnare, ni får veta senare. Har haft en lite jobbig kväll.. aja, måste dra nu. ska sova...  

Av Malin Christensson - 15 december 2011 18:16

Haha, rubriken! 

Isabelle har precis åkt... :(

Aja, vi hade sjukt roligt! Vi tog 10an hem, så vi hoppade av vid motorvägen, sen gick vi typ uppe på en sjukt hög lerhög, av något slag... Sen när vi skulle ner, såklart, så trillade jag och blev lerig över byxorna och sånt, smidig.se.

Och så har vi fotat jättemånga supersöta bilder. Lägger väll upp några sen. Hon kanske ska sova hos mig imorgon, tror det. Ska ringa henne, och fråga, puss.

Av Malin Christensson - 15 december 2011 16:15

Sitter med min underbart finaste isabelle sällberg. Hon ska typ hem om en timme, lite mer. 

vi ska typ.. äta, eller nått shit, puss.

Ovido - Quiz & Flashcards